lördag 13 november 2010

Julmarknad

Idag har jag varit med våra gamlingar på årets första julmarknad, Färna Julmarknad. Sofia, lilla gumman, missade detta då hon låg hemma med feber och halsont.

Det var en mysig marknad, men jag saknade verkligen all julmusik... Vi fick inte till någon riktig inspiration o köplust utan musik så det blev inte mycket handlat. Jag blev iallafall mycket lycklig när jag köpte denna superduperfina julkrans att ha på dörren - jaaa, den pryder redan dörren !!!

Ett paket med små, små, små tomtar köpte jag oxå, men dessa skall jag dekorera mitt ljusarrangemang till advent med, så det får ni se då... =)))




2 kommentarer:

  1. Åh så mysigt med julmarknad. Hoppas jag själv kommer iväg till någon marknad snart.

    SvaraRadera
  2. Har ni sett Delicatos pepparkaksrullar) Ser ut som punschrullar ungefär men smakar pepparkaksdeg ;-)
    http://www.delicato.se/48/299/Pepparkaksrulle.html

    SvaraRadera