söndag 7 november 2010

Julklappskalender...

Julklappskalender årsmodell 2009
Idag har jag haft en riktig mysstund för mig själv - jag stängde in mig i sovrummet, hämtade ett gäng julklappspapper och snören, satte på julmusik och började att slå in alla bra-att-ha-saker som jag samlat på mig och skall ge barnen/ungdomarna i deras julklappskalender. Det var bara glöggen jag saknade i min mysstund, men jag ville inte öppna en hel flaska bara för mig !!!
Detta med paket i julkalendern är en fin tradition, som vi haft i alla år som barnen funnits och som nästan är mysigast för mig som gör den... =))) Njaaa - även om de säger att de är för stora och inte vill ha detta längre så öppnar de med glädje ett litet paket varje dag.

Det blev några paket kvar att slå in, men man skall suga länge på alla karameller... då räcker glädjen längre !!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar